ریفلاکس بدترگرسنه میکنه من دخترم ریفلاکس داره مدام میگ بمن ممه بده گرسنمه ازاونوربالاومیارع ازانور میگ شیربده
اره خییییلی
پسر من که الان داره چهار ماه رو تموم میکنه 60تا هم بزور میخوره به شدت شیرش کم شده و وزن هم نگرفت این ماه بخاطر رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.