۳ پاسخ

من ک دادم نگرفت دیگ اذیتش نکردم
ایقد زود ۶ ماه اول میگذره ک نگو

دختر منم همینجوریه‌ مخصوصا موقعی که باید بگیره نمیگیره😶 باید یکاری کنم بگیره پستونک یه کمک دست برامون

پسر منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی