خانوما دخترم هنوز دندون در نیورده طبیعیه؟

۶ پاسخ

ببرش حتما دکتر بهش شربت کلسیم بده

بله من خودم تا دوستلگی دندون نداشتم

بله دختر من یک سالش کامل شد دراورد

تا ۱۳ ماهگی وقت دارن دکتر گفت بعد اگ در نیورد باید ببری دکتر

بله عزیزم پسر من هم تازه داره درمیاره

بنظرم ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی