۵ پاسخ

هیچی
تا ۱۸ ماهگی فرصت هست
پسر دایی من ۱۸ ماهگی در اورد

دختر منم هنوز دندون نداره

هرچه دیرتر بهتر
دیرتردر بیارع ،خراب نمیشع

بهتر
تا ۱۴ ماهگی وقت داره

بعضی بچه ها دیر در میارن،،،بچه خواهرم روزتولدش دندون دراورد

سوال های مرتبط

مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی
مامان گندوم مامان گندوم هفته بیست‌وسوم بارداری