برای خار ش واژن چه قرصی خوبه خانوما

۵ پاسخ

فلوکونازول

قرص بیوفام خیلی قرص خوبیه ی پماد برای خارشت بگیر ولی قرصو مصرف کن ک هم برای عفونت خوبه هم بوی واژن

کره چرب کن

پماد هیدروکوتیزون ب من دکتر داد عالیه

پماد بزن پماد دالاواگ سی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویان👼🏻🤍 مامان نویان👼🏻🤍 ۲ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱ سالگی