اوابوست خوبه بخورم یا ن؟

۷ پاسخ

بله خیلی خوبه من استفاده کردم

من شبی دو تا میخوردم

گرونه من خریدم واقعا باردار شدم ولی با همون

من تازه خریدم میخوره انگار خاب اوره نمی‌دونم منکه خابم میاد وقتی میخورم .
من اوویز ،فمی بست،خوردم فایده نداشت .ان شالله با این باردار بشم
چقدرم گرون بود 😐😐

بله خوبه منم میخورم از روزی یک تا ۴ تا مجازه

بله بعد شام یک عدد بخور

گرونه🥲
منم میخواستم بخرم

سوال های مرتبط

مامان نگاه خدا❤️ مامان نگاه خدا❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
yas yas قصد بارداری