میان وعده چی دادین
بچه
بپه
رفلاکس

۵ پاسخ

میوه و یکم بستنی

فرنی زعفرونی با پودر گردو

سیب زمینی ابپز با کره و ماست چون ناهار نخورده بود

معمولا فرنی، سیب زمینی سرخ شده ، شیر برنج ،حلواکنجد میدم یه روزایی هم مثل امروز جایی بودیم چیزی ندادم

اوتمیل خرما و مغزیجات

سوال های مرتبط

مامان موش کوچولو🐭 مامان موش کوچولو🐭 ۲ سالگی
مامان محمد طاها❤️❤️ مامان محمد طاها❤️❤️ ۲ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی