۲ پاسخ

من بچم واکسن دو ماهگی ک زدم وحشتناک اسهال شد یه هفته بستریش کردم تا خوب شد روزی که مرخص شد قطره پرو بیبی بهش دادن خیلی خوب شد چون تا روزیکه مرخص شد روزی ۴ یا ۵ بار دفع داشت هنوز

پدیلاکت بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی