مامانا علائم سرماخوردگی نوزاد ۲ ماهه چیه؟

۶ پاسخ

مگه بچه دوماهه سرما میخوره؟

ببر دکتر دارو بده من بردم دارو داد بهش سینش خس خس میکرد ابریزش بینی داشت

ببر دکتر دارو میده
من بردم داد

نه دارو نمیدن،پسر منم الان سرماخورده

همه ک مث هم نیستن من دخترم بینیش صدا میداد پر بود سرفه ام میکرد

شیر نمیخوره بینیش کیپه کسله شاید نفس کشیدنش صدا بده یا سینه س خس خس کنه.
من پسرم این مدلی بود ۱۰روز پیش سرماخورده بود

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی