۳ پاسخ

پسر من چند روزه بینیش پره ولی آبریزش نداره گاهی هم عطسه میکنه نمیدونم همینا علائم سرماخوردگی یا هوا به هوا شده من پلارژین بهش میدم گاهی

گرفتگی بینی
ابریزش بینی
خس خس سینه
سرفه

سرفه گرفتگی بینی

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان 🩷 دو قلو ها 💙 مامان 🩷 دو قلو ها 💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی