۳ پاسخ

فقط با آب ولرم بشور و با سشوار خشک کن چیز اضافی نزن احساس کشیدکی هم طبیعیه سعی کن بیشتر دراز باشی اصلا نشین رو بخیه هات ....

آب و بتادین توی افتابه قاطی کن بریز به خودت با گاز استریل خشک کن و سشوار بکش بعدش عسل بمال به گاز استریل بزار ۱ساعت بمونه روی جای بخیه هات حس کشیدگی هم طبیعیه

منننن🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط