فقط با آب ولرم بشور و با سشوار خشک کن چیز اضافی نزن احساس کشیدکی هم طبیعیه سعی کن بیشتر دراز باشی اصلا نشین رو بخیه هات ....
آب و بتادین توی افتابه قاطی کن بریز به خودت با گاز استریل خشک کن و سشوار بکش بعدش عسل بمال به گاز استریل بزار ۱ساعت بمونه روی جای بخیه هات حس کشیدگی هم طبیعیه
منننن🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.