۲ پاسخ

پیوند زایمان کردید؟
چطور بود؟
همون ۲۰+۴۵ باهاتون در اومد خرجش یا هزینه های دیگم ازتون گرفتن؟
توی پک بیمارستان چه وسیله هایی بود؟
پمپ درد هم استفاده کردید؟

من اطلاعی از پیوند ندارم ولی اگه زنگ بزنی یا بپرسی بهت میگن اول باید ببینن سقف زایمان چقدر قبول میکنه بیمه تون

سوال های مرتبط