البته دیروز شیرخشک
ش تموم شده بود
شیرگاو بهش دادم لب نزد خوشش نیومد
من چند روز پیش بردم دکتر پسرم رو
گفت شیرخشک روزی ۱۲۰ تا بیشتر نده
شیر گاو و شیر پاستوریزه هم به هیچ وجه نده
اره فقط ۳ دقیقه بجشون من از اول بهش دادم
اره .
اره عزیزم من از ۱۵ماهگی شروع کردم
من میدم اره
ارع عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.