به نظرتون اسم شاهان قشنگ یا ارسلان🥰

۱۳ پاسخ

من ارسلان و انتخاب کردم برای نی نیم😍

هیچکدومش سلیقه من نیست

ارسلان

ارسلان بیشتر مردونه تره

شاهان🥰

شاهان

شاهان

با احترام هیچکدوم🙏🏻بنظرم اسمای قشنگ تری هست بیشتر بگرد خاهر

وای دوران تینیجری عاشق اسم امیر ارسلان و امیر اردلان بودم🫠🫠 ولی بنظرم اسمی انتخاب کن ک خود بچه هم در کنار همنوعانش تو مهد یا مدرسه احساس همرنگ بودن کنه نه خیلی امروزی و عجق وجق نه خیلی سنگینو خشک

ارسلان خیلی قشنگه ..😍
من هنوز اسم انتخاب نکردم سر هیچ اسمی با همسرم به توافق نمیرسیم 😂🥲

الان هرکی رسیده گذاشته شاهان بلاگرم شده دهن ملتو صاف کرده نصف تهران شاهان شده

شاهان قشنگه اما همه دارن میذارن شاهان

شاهان

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و آرش مامان ارسلان و آرش هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پسرا👦 مامان مامان پسرا👦 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی