آجیای نازم، میدونم سخته، ولی ناشکری نکنین خیلیا حسرت نینی دارن
منم همین بودم جدیدا ی کم بهتر شده بازم بعضی شبا نمیخوابه داغونم میکنه یعنی 🥲
من تا دوماهونیم این بودم همچنانم هستم کم کم بهتر میشه صبر کن
وای منم چشمام گود شده
عزیزم تنها نیستی من از ساعت هفت دارم سعی میکنم بخوابه فقط جیغ میزنه توی روزم اصلن خواب نداره که من باهاش بخوابم در حد چرتای کوتاه تا میزارمش زمین بیدار میشه 😭
منمممم😓😭
اااااخ ک گفتی 🥲😪😮💨😮💨👌🏻👌🏻👌🏻
منم اولش همین بودم برای پسرم به حالت افسردگی افتادم
من بدتر توووو آخه بگو آبم کم بود نونم کم بود 😔😔😔
منم عزیزم واقعا خیلی خستم چون یه بچه یک سال و ده ماهه دیگه هم دارم ولی خب میگذره انشاالله ب زودی سختیامون تموم میشه
مننننننننم
😭😭😭😭😭😭😭
منممم همینطور
منم بخدا😔
وای منم ۱۵روز😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.