لعنت به واکسن دارم از بی خوابی میمیرم

۶ پاسخ

تبش رو چنده؟

لعنتتتتتت😭😭😭

وای منم. دارم از حال میرم

اگه تب نداره الارم گوشیتو بذار یه ساعت بخواب بیدارشو چکش کن

من بچم خابیده ولی خابم نمیاد بیارش نگهش دارم تو بخاب😂😴

منم دقیقا شب بیدار واکسنم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی