هیچی ، چون ژنتیکی هست و روغن روی ترک خوردن هیچ تاثیری نداره، فقط اگر خارش داشته باشه شکمت میتونه آرامش بخش باشه، همین
من روغن بچه استفاده میکنم تا الانم نخوردم
روغن بایو اویل
بایو اویل
من روغن بادوم شیرین
من شنیدم حتی اگر تا سی و نه هفته ام ترک نخوریم اون هفته آخر ترک میخوریم 🤣مگر. اینک ژنتیک مون به گونه ای باشه ترک نخوریم یه سریا اینطورین آخه ترک نمیخورن
من به پزشکم گفتم گفت بهترین کرم هم استفاده کنی نباید انتظار معجزه داشته باشی
کمی کمک کننده هست ولی معجزه نمیکنه ک ترک نخوری
ولی گفت روغن زیتون اینا هم خوبه
کرم گاتیو
من بایو اویل میزنم تا الان نه خارش دارم نه ترک
بازم اگه هفته هام بره بالاتر نمیدونم چی میشه🫠
روغن اگزاسین
من کرم ماستلا میزنم و تا الان هم ترک نخورده خداروشکر
من از ۸ هفتگی شروع کردم به روغن نارگیل زدن روزا روغن بادام شیرین شبا نارگیل این وسط مستام یه کرم رژودرمم میزدم ولی تو هفته ۲۸ شروع کرد به ترک برداشتن و دیگه نگم براااات😿
من ک سینم ترک زد چون تازه بود برا رفع ترک ترمیم کننده درما سیف بهم دادن ک برا رفع ترک هستش
میگن روغن بایو اویل خوبه برا پیشگیری از ترک ولی باید اصلشو پیداکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.