چرا میگن گوشت گاو به بچه ندیم؟!

۸ پاسخ

عزیژم طبع رو ول کن ، طب سنتیه😂علم می گه به خاطر حساسیت زا بودن پروتئین گاوی ترجیحاً زیر یک سال ندید😅

چون طبعش سرده وسردی بدن زیاد زمینه ساز بیماریه

گوشت گوساله جوان بگیر عزیزم چون آهن و خون ساز خیلیه

پروتئین گاوی حساسیت زاست زیاد

چون سرده
ولی خب تنوعی بهتره داده بشه

گوشت گاو کلا توصیه نمی‌شه، شدیدا سرده طبعش

چون طبعش سرده

بخاطر طبع سردش
ولی کم کم میشه داذ

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان آقا آیهان🤍 مامان آقا آیهان🤍 ۱۱ ماهگی