۶ پاسخ

بعضیا میگن آغوزه بعضیا میگن نیست
اما درکل طبیعیه ،منم دارم

فشارنده اصلا اون آغوزه

آره منم اینجوریم یا آب میاد یا ترشح زرد

نه من که نداشتم و ندارم

آغوزِ
منم دارم الان

منم دارم خیلی وقته آغوزه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان آیدین کوچولو🩵 مامان آیدین کوچولو🩵 ۲ ماهگی