خوب ببین چی میخواد یا چه مشکلی داره بچه بی دلیل گریه نمیکنه یا شاید بغل ومحبت تو رو میخواد یه کم بعدش کن ازش بخواد گریه نکنه حرف بزن با آرامش ومهربانی تا احساس آرامش کنه
وقتی اینجوری بیتاب میشه یکم بیشتر بغلش کن ماساژ بده دست و پاهاشو لمس لج بازیشو کم میکنه
بخاطر همینه که همش تو خونه ی ، حالاپارک ندارین حیاطی جلو دری حتی تو کوچتون ببرش هرروز یکساعت بیرون ، حق داره خلقش تنگ میشه دلش میگیره
تاپیک اخرمو ببین
کار هرروز منههه
به خدا انقد امروز و گریه کرده میگه بذار من خودمو با شیر آب خیس کنم با همش برم بیرون 😭😭😭😭😭😭 روانی شدم گوه خوردم ی بچه آوردم
شاید دنبال دلیل منطقی بگردی
ولی گاهی روزا بچه ها رو مودی ترین
ورژنشون که اصلا نمیشه نفس هم کنارشون کشید
من اگر اون روز که خودم می دونم با
اخلاقش کِی هست
یه داد یا یه نظر یا یه کتک زدم زدم
اگر نزدم تا شب صدتا جیغ
صدتا بغل صدتا نوازش و محبت کنم
تا شب که بخواب رفتارش گنده که نگو
ببین منم دلیلشو نمیدونم پسر منم انقدر من و گاز میگیره همه جام کبوده
عزیز دلم بچه ی شما نرماله فقط و فقط دلش تنوع میخواد یکم بیرون ببرش حالا پارک نشد پیاده روی طبیعت اینا ببرش بخدا درست میشه هم اعصاب خودت آروم میشه هم بچه از این حالت بیرون میاد حالا خانواده ازت دورن خودت میتونی حال خودت و بچه رو خوب کنی
من روانی شدم فقط منتظرم یکی زنگ بزنه بیان ببرنم دیوانه خونه بخدا😂😂
بچه ات محبت میخواد خواهر
امرروزززز من
منم دیوونم کردن
زاغ براش بزار
فقط خدا صبر بده واقعاا
منم از مامانم دورم واقعا بعضی وقتا کم میارم میشینم باهاش گریه میکنم تا قطع میکنه گریشو میگه ببخشید مامان
بخدا تنها نیستی امروز بچه من از صبح گفته بغلم کن راه ببر تا شب🙂 یعنی واقعااا منم حالم از هرچی بچه ست بهم میخوره
سلام عزیزم دقیقا منم همین وضع دارم دخترم اصلا حرف گوش نمیده
وای دختر من بدتر از ماله تو.دیگه پشیمونم کرده از بچه اوردم.خیلی بچه رو مخیه.اصلا نمیدونم چی میخاد.به هیچ صراطی مستقیم نیس.واقعا دیگه کم اوردم.خیلی دوسش داشتم.اما امروز کلا متنفر شدم.حالم از خودم و هر چی بچه س بهم میخوره.
بچه منم همینجوره واقعا هممون رو روانی کرده
وهمچنین من واقعا دیگه روانی شدم گریه نق😥😥
ببین یه روزایی این مدلی میشن بچه ها ولی اگه مثل پس. من مدام در حال گریه و نق میتونی دعواش کنی نه داد بزنی فقط بهش بی محلی کن
انگار امروز من و تعریف کردی من دقیقا توهمین شرایط بودم ولی من دیگه کنترلم از دست میدم میزنمش بهدا دیگه نمیکشم هرچقد بگن نزن بدتر میشه من نمیتونم هرشبم با گریه میخوابم
نگین ببرش پارک .... نمیتونم تو روستام نمیتونم ببرمش پارک
شوهرمم ک گلا نمیبرتش بیرون دخترمم اصلا نمیره باهاش
مامانمم دوره خالمم دوره بقیه کسایی ام کراحتم باهاشون نیستن کسی نیست برم خونش میدونم حوصلش سر میره ولی دییییگه نمیکشم واااقعا
😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.