۴ پاسخ

منم درد دارم دکتر برام آزمایش نوشت،گفت یا عفونته یا از کم آبی
فعلا حاضر نشده نشون بدم

بری زایشگاه احتمالا ازمایش بگیرن برای عفونت

ب سمت چپ دراز بکش

فعلا فقط استراحت کن اگر بدتر شد ومنظم برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی