بچه ها شمام حس میکنید پای چپم بیشتره ورمش یا من توهم زدم؟؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

اره یه طرفه بیشتر برو دکتر تقارن نیس

آره پای چپت ورم کرده مواظب باش شاید خطرناک باشع

این دیگ توهم نیس واقعا ورم پای چپت بیشتره

خبلی هم بیشتره
ورم یکطرفه باید حتما بررسی بشه فردا برو دکتر

بله ورم کرده برو دکتر حتما

پای چپت ورم کرده دختر سر سری نگیری

اره بیشتره

ارع معلومه

ورم داره پای چپت بیشتر از پای راستت

سوال های مرتبط