قد 91 برای دوسالگی خوبه یا متوسط؟؟؟

۷ پاسخ

عالیه.

پسرمن دوسال دوماهشه۸۳هست کاش پسرمنم۹۱بودخیلی عالیه ۹۱کم نیس

خیلی هم عالیه ماشاءالله

برای پسر احساس میکنم متوسطه نسبت به پسرمن
ولی بچه ها نباید مقایسه کرد ببین دکترش چی میگه

دست به سر ما بیاد

خوبه کاملا

پسر منم ۹۱هس خوبه پسرت چندکیلوهس

سوال های مرتبط

مامان رادوین ❤ مامان رادوین ❤ ۲ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ سالگی