دفیقا منم تازه تب شیر هم اومد سراغم سه روز عین آنفولانزا بدن درد بودم
رحمت داره به کمک هورمون هات جمع میشه، همش طبیعیه، مگر اینکه خونریزی خیلی زیاد داشته باشی، یا درد شکمی زیاد
بخاطر خونریزی زیادیه که موقع زایمان مامانا تجربه میکنن خیلی مایعات و سوپ بخور
من وقتی شیر میدم یهو حالت تهوع میگیرم. 😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.