بچهای منم یا رو پا یا گهواره میخابن.بیچارمون کردن مخصوصا روی پا خیلی بده شب تاصبح روی پام داغون شدم
شاید سیر نمیشه
والا پسر من همين بود تو هيچي گهواره و تاب واينميساد و الانم همينه و رواني شدم خوابم كلا نداره اصلا
تاب ریلکسی خیلی خوبه
واسه منم عادتش داده بودن بغلش کنی راه بری بخابه
جرات نداشتم 2ثانیه بشینم گریه میکرد ک سیاه میشد
ن دست داشتم ن پا ن کمر
از وقتی گذاشتمش تاب ریلکسی خیلیی خوب شده راحت میخابه بعدن برش میدارم
عزیزم دختر منم همچین بود الان خیلی بهتر شده
بیهوش شده🙂
واییییی چقد منی
سلام عزیزم
ننو یا گهواره خیلی خوبه من الان ۴ماهه پسرمو میذارم تو گهواره پستونکم تو دهنش ۵دقیقه ای خوابه
کارمو خیلی راحت کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.