آزمايش رو من تقریبا اسفند پارسال جهاد دانشگاهی( بدون بیمه ) رفتم، یک میلیون و چهارصد
البته جدیدا خبر دارم فرشچی تو کوهسنگی ۳۴۰۰ کرده سونوی انومالی رو با بیمه۳۲۰۰
من برج ۸ رفتم سونو۱۸۰۰ آزمایش هم۱۱۰۰
من رفتم بیمارستان امام زمان قیمتشم مناسب بود کارشم خوب بود شوهرمم گذاشت بیاد داخل فک کنم ششصد اینا بود پارسال رفتم
من قبل سال رفتم شماعی 2300
بستگی داره کجا بری . من فروردین رفتم پیش آریا بهادری آزاد انومالی پیشرفته شد ۶/۳۰۰م البته انومالی ساده ۳/۵۰۰ بود اون موقع آریا بهادری آزاد
من پارسال رفتم1800
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.