ساک بچه رو ببندم ؟؟؟ چیا بزارم داخلش

۴ پاسخ

بفرمایید

تصویر

من پتو دور پیچ. دستمال خشک کن. دو دست لباس. پوشک و دستمال مرطوب و شوینده. شیرخشک و شیشه گذاشتم.
دوست داشتی کلیپش رو تو روبیکا ببین بامزه است
@MomyAVA

من اینارو گذاشتم ،لباس سایز ۰و ۱از هرکدوم یه دست،جوراب کلاه دستکش مای بیبی سایز ۱(۰اگه نیاز شد از داروخونه ی بیمارستان میخره همسرم)دستمال مرطوب،زیرانداز تعویض،دستمال خشک کن ،شیشه شیر،پستونک ،دورپیچ،پودر بچه

چیزای اضافی زیاد داره اما لیست خوبیه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری