۱۰ پاسخ

سلام دوست عزیزم🌷
اگه دوست داری عکس‌هاتون خاص‌تر و قشنگ‌تر بشه، ما کنارتونیم 💖
📸 طراحی و ادیت حرفه‌ای عکس 🎈 ماهگرد و بارداری و تولد 🌹 یادبود و مناسبت‌ها ✨ با سلیقه شما و تحویل سریع
کافیه عکستون رو برامون بفرستید تا یه خاطره ماندگار براتون بسازیم 🥰 📩 منتظر پیام‌هاتون هستیم.


با ❌۵۰ درصد ❌ تخفیف ویژه
کانال روبیکا


فقط و فقط ۵۰ هزار تومان
@qabenoo

پسر منم‌نمیخورد اصلاااا تا واکسن دوماهگی دیگه نتونست شیر بخوره اخه قبلش با شیشه شیر میخوابید دیگه اون موقع پستونک گرفت فقطم اونت‌ گرفت

چرا نشه دختر من تا ۸ ماهگی پستونک نگرفت
بعدش ی بار امتحانی دادم عاشقش شد دیگه ولش نمیکنه یکسره دهنشه

پسر من تا ٤ ماهگي ميخورد خيلي خوب بود مارك پستونكش اونت بود بعد ٤ ماه يهو ديگه نخورد هر كاري كردم رفتم ماركاي ديگه مثل هي اور شي و بيبزم گرفتم اما هر كاري كردم ديگه قبول نكرد 😭

امتحانش که ضرر نداره شبا بذار دهنش اگه بگیره عالیه برا بخواب

الان دیره من از بیمارستان دادم بهش الانم موقع خوابیدنش میخوره

خیلی دیره من ک تا به دنیا اومد دادم دهنش😁الان واقعا شبا ارومش میکنه

عزیزم بنظرم قبل یکسالگی میگیرن پستونکو چون برای فرم دندون بچه مشکل ایجاد میکنه من اینجوری شنیدم

نمیگیره دیگه

دختر من اصلا نخورد الانم هچ بلد نیس 😅

سوال های مرتبط