۶ پاسخ

ببین عزیزم من ۷ ساله که درگیرشم ویه بارم باردارشدم و سقط کردم باید حتما تحت درمان فوق تخصص نازایی باشی که بارداربشی وگرنه با هیچی نمیشه من دارو گیاهی خوردم ۳ سال اصلا دکتر نرفتم و بیخیال شدم همیشه تو رژیمم و وزنم از ۷۰ بالا نمیره کلی رعایت غذایی دارم ولی اصلا نشد العان دوباره دارم میرم دکتر اگه خدا کنه این ماه باردار بشم فقط و فقط باید تحت درمان باشی تا باردار بشی

برو تو کانال دکتر ماما زهرا عباسی اینقد. قشنگ توضیخ داده در مورد تنبلی تخمدان
لینکش میخوای بهت بدم

من این مشکلات رو دارم مشکلات دیگ رو هم دارم که بچه دارنشم فقط به خدا توکل کن بهشم فک نکن حتما میشی معجزه خدا برای من رقم خورد انشاالله برای توام رقم بخوره

سلام🥲

میشه واسم بفرستی

میلیون ها نفر

سوال های مرتبط

مامان nini🐣🍓 مامان nini🐣🍓 هفته شانزدهم بارداری