خانوما کسی بوده با پلی کیستیک باردار شده باشه؟
چجوری

۷ پاسخ

اینه جوابش

تصویر

سندروم پلی کیستیک یا همون تنبلی تخمدان اگر شدید نباشه و خفیف باشه با قرص لترزول و …میتونی به افزایش اندازه فولیکول کمک کنه اما اگر دکترتون گفته که شدید هست بهتره روش های دیگه بارداری رو انجام بدید

سلام خوبی عزیزم کجایی ناپیدایی سایه جان

من تنبلی تخمدان داشتم ۳ماه اقدام بودم که ماه سوم باردارشدم

من ۵ ساله نتونستم

اره عزیزم من بعداز هفت ماه اقدام با استفاده از دارو و زیر نظر پزشک این ماه باردارشدم نگران نباش فقط برو زیر نظر یه متخصص خوب

سلام بله من پلی کیستیک داشتم و تحت نظر شدم با کنترل وزن و مصرف یسری مکمل شدنیه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط