بچه ها شما هم ترشح اب مانند دارید که ازتون بیاد ؟

۴ پاسخ

آره از منم رقیق بود خیلی الان کمتر شده

بله میشه طبیعیه

بله من دارم

آب مانند که خطرناکه..ترشح دارم نه مثل آب روان یخرده سفید هست

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر محمد🩵🩵 مامان امیر محمد🩵🩵 ۲ ماهگی