چند هفته معاینه میکنن که چقدر باز هستیم

۷ پاسخ

دکترمن گفت ۳۸

از ۳۸ به بالا

من ۳۷هفته ۴روز معاینه شدم که گفت دهانه رحم باز نشده

کجا باید رفت برا معاینه ک ببینه رحمم بازه یا نه

من فقط ضربان قلب بچه رو چک کرد ۳۷ هفته گفت معاینه دارم 🤲🙄

یکبار ۳۵ هفته معاینه لگن هست فقط اینو میدونم😭😭😭🥱

۳۷ ب بعد.

سوال های مرتبط

مامان آریا🐥 مامان آریا🐥 ۸ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 ۱۱ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی