خانوما چند هفته باشیم معاینه میکنن؟؟؟

۴ پاسخ

من دیشب معاینه شدم با سرکلاژ ی سانت بودم

بستگی به شرایط بدنی هر کسی داره‌ میبینی یکی مثلا هفته ۳۵ درد و خونریزی داره اونو باید معاینه بکنن ببینن دهانه رحمش بازه یا نه یکی هم بعد ۳۸ هفته معاینه میشه

۳۷ ۳۸

38فکنن

سوال های مرتبط

مامان آریا🐥 مامان آریا🐥 ۸ ماهگی
مامان آیلین ❤️ مامان آیلین ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 ۱۱ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی