خانوما سزارین باشیم معاینه نمیکنن ک میکنن؟

۳ پاسخ

سزارین معاینه نمیکنن اگه نخوای معاینه نمیکنن چون 38هفته ای احتمالا بستری کنن

اگه تاریخی که برات زدن سزارین باشه که معاینه نداری فکر کنم. اگه یه وقت زودتر چیزی بشه مثل سوراخ شدن کیسه آبت معاینه میکنن

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری