۳ پاسخ

ن دیگ سزارين معاینه نمیخاد

ن بگو‌نمیخام من دکترم گفت معاینه کنم شاید لگنت خوب بود واس طبیعی گفتم‌ن نمیخام

نه فکر نکنم

سوال های مرتبط