خانما منکه سزارینی ام بازم معاینه داخلی میکنن؟؟

۶ پاسخ

نه عزیزم

آره میکنن

نه مگر اینکه اونجا درد داشتته باشی

نه اصلا

موقع زایمان میگی؟
ن عزیزم فقط جا بخیه نگاه میکنه مو داشته باشه برات شیو میکنن تو خونه خودت تمیز کن راحت

فکر نکنم

سوال های مرتبط