هفته چند معاینه تحریکی میکنن؟

۹ پاسخ

دکتر من گفت ۳۹ هفته بیا خیلی میترسم

من طبیعی نبودم نمیدونم.

منک نرفتم

۳۸یا۳۷

من ۳۹ هفته دکترم انجام داد

فکر کنم 38باشه

من 38هفته و چهار روز شدم

نهاینه تحریکی چیه؟اگه منظورتون سونو بایوفیزیکال هست من دکترم گفته اگر دیدی حرکتای بچه کم شد برو.الان هفتن ۳۷ هست

۳۶هفته ب بعد ب تشخیص دکتر دیگه شروع میشه معاینات
زمانی ک جنین کامل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان ۶ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۵ ماهگی