من زیاد ورزش کردم. خودم و بچه تو39هفته دیگه سنگین شده بودیم. رفتم ماما معاینه تحریکی انجام داد. کیسه آب نازک شده بود ولی سر بچه بالا بود.
24ساعت بعدش دردم شروع شد. ماما همراه داشتم. عالی بود
دکتر من برام ۳۸ هفته و ۳ روز معاینه تحریکی انجام داد و تا ۴۰ هفته و ۴ روز وقت داد زایمان کنم وگرنه گفت بیا بیمارستان
کار خدارو میبینی. من که میخوام سزارین بشم سرش اومده کامل تو لگن
دکتر گفته فردا سز نکنم، قطعا این هفته به دنیا میاد
منم دیگه فردا میرم سزارین بشم
من دو بار معاینه تحریکی شدم، ورزش و گل مغربی استفاده کردم ولی هیچ تاثیری نداشت، و 40 هفته با خواست خودم بستری شدم برا زایمان
یه سانت بودم🤣 بعد دو بار معاینه تحریکی
با دارو دردای زایمانم شروع شد،با سوند به 4 سانت رسیدم، با مامای خصوصی ورزش و تمرین میکردیم تا کامل دهانه رحم به 10 سانت رسید و 1 ساعت بعدش دخترم بغلم بود😍☺️
بعضی دکترا تا آخرش صبر میکنن بعضیا ۳۸معاینه میکنن
۳۸ کامل بشه برات معاینه میکنن خودت بخایی من از دکترم خاستم برام انجام داد اما تاثیر نداشت برام متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.