خانما از هفته چندم معاینه تحریکی میکنن ؟؟

۲ پاسخ

معاینه تحریکی واسه من نکردن. فقط ماما بهم گفت رابطه محکم داشته باش بدون جلوگیری. انجام دادم کیسه ابم پاره شد و با سرم فشار بچمو اوردن. مرگ رو به چشم دیدم.
فقط پیاده روی و ورزش به نظرم خوبه

بستگی ب دکتر داره
اصولا ۳۸

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 ۱۱ ماهگی
مامان آیلین😍آراد مامان آیلین😍آراد ۱۱ ماهگی
مامان مامان ویهان مامان مامان ویهان ۶ ماهگی