خانما من هفته دیگه میشم ۳۸برم بیمارستان معاینه تحریکی میکنن ؟؟؟

۲ پاسخ

بنظرم تا درد هات شروع بشه بزار معاینه کنن

به نظرم تو مطب دکترت انجام میدن.

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 ۱۱ ماهگی
مامان آیهان👶🩵 مامان آیهان👶🩵 ۳ ماهگی
مامان آیلین😍آراد مامان آیلین😍آراد ۱۱ ماهگی