۹ پاسخ

خیلی راحته پسر من بیش از اندازه وابسته به سینم بود

من همین حسو ب از پوشک گرفتن دارم
از شیر کرفتمش

منم اینجوری بودم ولی انقد سبک بود فقط یکم حوصله و صبر میخواد همین

منم غولش کردم و هیچ قدمی بر نداشتم🫩🤕

یواش یواش بیارش رو شیر گاو … بعد 1-2 ماه از شیر بگیر یواش یواش . بعضی بچه ها مثل بچه من وابسته شیشه میشن… برای اونم باهاش برو خرید مثلا فلاکس یا قمقمه بخر و تو اون شیر بریز و بگو شیشه رو دادی اقاهه … بعد میبینه تو اون سخته شیر بخوره از سرش میوفته … بچه من اصلا اونجوری نبود که بتونم مثل بقیه راحت شیر شب رو حتی قطع کنم

منم اینجوری فکر میکردم اما اصلا اینطوری ک فکر میکنی نیست ..راحت تر از تصوراتمونه،،بااین ک دختر من ب شدت وابسته بود.

اروم و تدریجی پیش برو

چرا? شیر خودت میخوره ?

سخت نیس اصلا دوسه شب شاید بی قراری کنه

سوال های مرتبط