۲ پاسخ

التماس دعا اسم دختر منم پناهه وسه ماه واسه روزشه عزیزم اذیت نشدی با بچه ؟منم میخام مشهد برم فقط میترسم اذیت بشم با نی نی

اخی دخمل منم سه ماه و ده روز

سوال های مرتبط

مامان YASIN👼🏻✨ مامان YASIN👼🏻✨ ۱۲ ماهگی