خب چرا نمیری دکتر مدام سوالای تکراری میپرسی مگه مامانا دکترن برو دکتر همرو عاصی کردی
احتما معده بیشتره تا قلب
عزیزم شما یه چکاپ برو فقط واسه این که خیالت راحت بشه آخه همش حس میکنم شما دردای کوچیکو خیلی واسه خودت بزرگ میکنی همه ما ممکنه گوشه به گوشه ی بدنمون هر از گاهی درد بگیره دستمون گاهی کمرمون گاهی پامونو و معده و..... خب با قرص و ویکس رفع میشه اگه چن ماه مدام اون قسمت بدنت درد داشت اونم درد شدید باید پیگیر باشی
زیاد پیگیر نباش که کجات درد داره کجات درد نداره اینجوری بهخودت فقط استرس وارد میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.