۶ پاسخ

آروغ داره

ای روووله من بیشتر واسه دل تو مادر ناراحتم درک می کنم
خدا کمکت کنه سینه ات بگیره

شاید جاییش درد میکنه ، شاید کولیکه ، پوشکش رو چک کردی ؟؟

بدوش با شیشه بده بخوره
یه پتو بنداز دورش احساس امنیت کنه تو بغلت
یه صدای سشوار براش پخش کن حین خوردن یا خود سشوار رو روشن کن بیشتر روی پاهاش بگیر

احتمالا بینیش گرفته

یکم آد بمال نوک سینت بعد نوک سینتوبذار دهنش بخوره

سوال های مرتبط