سفکسیم ۴۰۰ عااالیه ینی برا من جواب بود عالیه هاا حتما امتحان کن
من تو بارداری دندون دردای وحشتناک داشتم
فقط با نمک اروم میشد
هرجا میرفتم با خودم نمک میبردم😂😂
فقط مفنامیک اسید
چرک خشک کن و باید هر ۸ساعت بخوری احتمالا چرک داره اینجوریه
اگ دندونت خرابه ژلوفن سوراخ کن ماده توشو بریز روی دمدونت
رب انار هم خوبه اگه داری یکم جا دندونت نگهش دار
ژل میخک از داروخونه یگیری خوبه من خودم قطره ی دنتول به دندون و لثم میزدم خوب بود آمپول کترولاک هم بزنی واقعا معجزه میکنه
سیر رنده کن بزار داخل دندونت یکم میسوزه اما بی حس میشه دردت کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.