نه عزیزم هیچ مشکلی نداره من از دکتر پرسیدم گفت واکسن18ماهگیشو ک زدی پا درد و ایناش خوب شد بعد از شیر بگیرش
بستگی ب بچه داره من دخترم رو ۱۸ماهگی گرفتم از شیر چون غذا خور بود مشکلی نداشت شیر خودم میخورد
میل خودته ولی بزار هوا کمی خنک بشه بعدازشیر بگیر گناه داره اذیت میشه
نه چه مشکلی داره اگه بیشترغذا میخوره تا شیر پس ازشیرش بگیر غذابهش بده الان هواگرمه ازشیرش نگیر بزار هوا خنک بشه چون توی تابستون بچه ضعیف میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.