اره منم حس افسردگی میگیرم
این هفته دو روز بود شدید بود در حدی ک حوصله کارای خونه رو نداشتم
دیگ یکم دیروز بیرون اینا رفتم بهترم
اگ بتونی بری پارک پیاده روی یا اصلا بری بشینی هوا بخوری خیلی کمک میکنه
کلا تو خونه نمون اگ مادری خواهری داری بهت نزدیکه تو هفته حتما باهاشون وقت بگذرون
فکر کنم همه مامانای باردار قاطی کردن خودمم چند روزه رومیزی بیخودی گریه میکنم بعدش میگم آخه چرا این که چیزی نبود من بخوام گریه کنم😂آخرش دیونه نشیم صلوات 😍
منم چند هفته پیش، انقد حالم بود انقد خود خوری میکردم گریه میکردم فکر میکردم شوهرم داره خیانت میکنه دهنش رو سرویس کرده بودم لباساشو بو میکردم گوشیشو چک میکردم انقد حالم بد بود همش میگم خدایا دوباره اون حس بر نگرده
درد مشترک🫢دیروز باشوهرم سر چیز چرت بحث کردیم اونم سر اینک برام داروی کمیخاسمو پیدا نکرده بود یعنی داروخونه ها نداشتن تاصبخ قایمکی زار راز گریه کردم😂🫢
آره منم گاهی شدیدا حساس میشم مثل روزای نزدیک پریود و کل روز دارم بی دلیل اشک میریزم و نمیتونم گریمو کنترل کنم
دقيقا منم تو هفته شما اينجوري شدم همش سر هرچيزي گريم ميگرفت و از همسرم ناراحت ميشدم الان بهترم
منم ساعت ها گریه میکنم دیگه خسته شدم من اصلا اینجوری نبودم همیشه میخندیدم
منم همینطور🤧🤧 طبیعیه هورمونا بهم میریزه بابت اینه
من ماه دوم بارداریم که دعوای بد با شوهرم و خانوادش داشتم که شوهرم طرف اونارو گرفت. هفت ماهه هرسه روز یکبار اشک میریزم و شوهرمو میکنم ک و ن سگ. صدبار گفته ع ن ت و خوردم ببخشید. ولی من نمیگذرم. خیلی منم شرایطم بده. اخه گریه که میگم نه معمولی هااا. اصلا در حد افتضاح
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.