منفی دیگه اره الان زدم یک روز به موعدم ‌ .. 🤕😭🥲🥲

تصویر
۴ پاسخ

زود زدی عزیزم یه هفته دیگه بزن انشالله که مثبتی

میگم زود نزنید همینه
بابا چرا اینقدر زود بیبی چک میزنید
خودتونو ناراحت میکنید
یک هفته بعد از تاخیر باید بزنید

اگه تا ۷_۸دقیقه نندازه دیگه بعدش نمیدازه یا کاذبه درسته. چون له ش کردم انداختم اشغالی 🥲🥺🥺

متاسفانه 🤦🏼‍♀️💔 نگهدار از پریودت بگذره بعد بزن اینجوری زود بزنی خودت هم دپرس میشی و اذیت و بارداری دیر صورت میگیره باید خیلی ریلکس باشید

سوال های مرتبط

معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری