زود زدی عزیزم یه هفته دیگه بزن انشالله که مثبتی
میگم زود نزنید همینه
بابا چرا اینقدر زود بیبی چک میزنید
خودتونو ناراحت میکنید
یک هفته بعد از تاخیر باید بزنید
اگه تا ۷_۸دقیقه نندازه دیگه بعدش نمیدازه یا کاذبه درسته. چون له ش کردم انداختم اشغالی 🥲🥺🥺
متاسفانه 🤦🏼♀️💔 نگهدار از پریودت بگذره بعد بزن اینجوری زود بزنی خودت هم دپرس میشی و اذیت و بارداری دیر صورت میگیره باید خیلی ریلکس باشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.