۱۲ پاسخ

من همون سونو انتی بهم احتمال داد بعدش دوتا دیگه سونو رفتم هم ویزیت دکتر هم یه سونو دیگه اونا هم احتمال دادن ولی اعلام نکردم تا جواب سلفری بیاد خیالم راحت شه بعد...🩷🌸

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

منم نمیدونم منتظر انومالی هستم حالت تهوعاتو داری یا رفته برا من چن. شبه رفته یهو؟؟

منم رفتم سنو آنتی بهم احتمال نداد گفت مشخص نیست منتظر انومالی هستم

من انتی بم گفته بود ۹۰ درصد پسره
و دیگه سونو ندادم تا ۱۸ هفته تموم شد تو سونو انومالی هم گفتن پسره😍😍😍

یه سری شایعات هم درمورد دکتر صنعتی شنیدم که اگه دختر بشه جنسیت رو نمیگه بنده خدا اصلا اینطوری نیست

من آنومالی هم رفتم مشخص نشد تا الان نمیدونم چیه

منم تا الان نمیدونم منتظرم انومالی برم معلوم بشه

منم نمیدونم ان تی بهم نگفت احتمال دختر داد چون خیلی کوچولو بود هنوز انومالی میرم معلوم میشه، دیگه هرچی باشه سالم باشه

رو من هفده هفتگی نتونست ببینه هی گفت پاهاشو باز نگرد بهترین جا رفته بودم بعد چون سلفری رفته بودم گفتم جواب سلفریم گفته دخمله دیگه گفت دخمله دا قرارنیست اینجا هم ببینیم

منم نمیدونم جنسیت و ان تی هم گف معلوم نیست شاید دختر باشه
بعد احتمالا آخر این هفته برم انومالی🥹

کجا سونو رفتین؟

سوال های مرتبط