با تغذیه میتونه تا حد زیادی جبران بشه، معمولا پزشک بر حسب شرایطت لیدی میل هم تجویز میکنه که روی وزن گیری جنین اثر داره.
در کنارش سونو گردش خون و بررسی رشد رو ۲تا۳ هفته یکبار تجویز می کنن
تغذیه ت رو مراقبت کن،بیشتر استراحت کن ان شاءالله اوکی میشه
یکی از مامانای گهواره گفته بود دکترش برا وزن گیری بچه اینارو مصرف کنه
روزی دو سه تا تخم مرغ ولی زرده یکی
روزی هفت هشت تا بادوم هندی
مصرف گوشت سفید (ماهی حداکثر دوبار در هفته
لبنیات پروتئین
خواهر خودم گفت حلیم ،ماهی،دلستر کلاسیک اینا رو خیلی خورده،من خودم یادمه ماه اخر این ۳تارو خیلی میخورد
من اگه اشتباه نکنم ۲۹ هفته و ۴ روز بودم ۱۳۷۰ دکتر بهم گفتن نرماله ولی در کل بچه درشتی نیست و باید به تغذیه ات بیشتر برسی طبق تجربه خودم رو بارداری اولم مغزیجات حلیم ،تخم مرغ، سمنو، کباب، ابگوشت ،کله پاچه ، کره بادوم زمینی و بادوم درختی ،خرما و شیر ،موز خیلی رو وزن بچه تاثیر داره و اصلا چیزی نیست ک نگران باشید تا چند هفته آینده با رعایت این موارد وزن نی نی هامون میره بالا .
خوبه عزیزم نگران نباش صدکش چند بود
صدک آت چند بود گلم
طبیعیه عزیزم وزنش خوبه منم تو هفته شما بچم ۱/۴۰۰ بود الان ۳ کیلو شده به مرور تو هفته های اخر وزنش بالاتر میره نگران نباش
نرماله زیاد کم نیست که نگران باشی
دقیقا 30 هفته و چند روز بودی ؟
چرت پرت کی گفته اصلا نگران نباش
سلام
رفتین سونوی وزن ؟
الحمدالله 🤲🌹
برای وزنشم هر روز دو تا سفیده تخم مرغ آبپز بخور خودتو چاق نمیکنه ولی بچه رو وزنشو بالا میبره.
آبگوشت سمنو حلیم کباب فرنی با شیره انگور سرشیر کره سینه مرغ آبپز تخم مرغ آبپز موز
برنج و نون کمتر بخور ، فست فود اصلا نخور هیچ ارزشی نداره ، حالا بسته به شرایط دکتر بهتون یا لیدی میل میده یا ال آرژنین حتما مصرف کنید .
بیشتر پروتئین بخورید
من ۳۳هفته۲۳۰۰بود دخترم تو۳۸هفته۳۲۰۰دنیا اومد سعی کن از این ب بعد تا میتونی غذا های کبابی بخوری مغزیجات بخوری
اره کمه ولی نگران کننده نیست. از این هفته وزن گیریت بیشتر میشه. نگران نباش. فقط خوب بخور
منم وزن بچم توب ۲۹ هفته و ۶ روز ۱۴۶۵ گرم دکار سونو گرافی زده کمه
بادام آبگوشت حلیم. کلا حبوبات. گوشت کبابی شده
واسه منم ۱۶۵۰ بود ولی لیدی میل داد
اره کمه.ب خوراکت برس
تغذیه رو تغییر بده
کباب کوبیده عالی
بستنی
مغزیحات
من 30 هفته و 1 روز 1470 بودم نرمال بود ولی الکی ترسوندمم 34 هفته که رفتم 2600 بود
الکی به خودت استرس نده عزیزم
من دکترم بهم گفت پروتیئن بخور که خودت چاق نشی روزی ی تخم مرغ آب پز
البته بعضی روزا یادم میرفت بخورم😅
بله با تغذیه بهتر میشه
تازه از این به بعد اوج وزن گیریشه،نگران نباش
عزیزم نگران کننده نیست من خودم بدنیا اومدم یک کیلو نبودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.